5.29.2009

IM OK BY MYSELF

Vaknade tidigt och bestämde mig för ovanlighetens skull att gå ut. Drog på mig mina nya skor i fint svart kalvskinn och mammas gamla klänning och gick ner till bussen. Åkte till Östermalm och gick runt bland en massa äckligt stressade människor. Blev uttråkad och gick in på Nordiska Komapniet och köpte fem olika sorters senap. Gick sedan upp för Riddargatan och satte mig ner vid uteserveringen på torget och beställde en öl och lite chèvre chaud jag bara petade i medan Victoria Silvstedt bredvid mig vid andra bordet bara babblade på och skrek . Åkte sedan till Karlaplan där jag promenderade runt fontänen. Köpte en kjol. Alla såg så glada ut att jag fick lust att ringa nån vän. Ögnade igenom hela mobillistan och insåg att det inte fanns nån att ringa. Åkte hem.

No comments:

Post a Comment